Enpä ole muistanut blogiani taas pitkään aikaan. On ollut kaikenlaista muuta mukavaa, sekä vähemmän mukavaa.

Olen harrastanut muistelmieni kirjoittamista, mutta se on ollut "jäissä" yli kaksi vuotta, kunnes innostuin taas, ja vähän liikaakin. Sain "hiirikäden", jota olen potenut jo monta päivää. Olen syönyt tulehduskipulääkettä ja voidellut mobilaatilla ja kiukutellut, kun vasemman käden varassa pitää elää ja olla.
Tekemätöntä työtä näkyy silmiin joka pulella, eikä pysty paljon mihinkään hommaan. Kipu on ollut niin valtava. Nyt kuitenkin iltapäivällä on alkanut helpottaa. Olen hiiren vaihtanut vasenkätiseksi. On oikea käsi saanut levätä rauhassa siltäosin.

Hiirtä tosin ei tarvitse niin paljon kirjoituksessa, mutta olen muuten innokas netissä surffaaja. Luen sieltä kaikenlaista, kun ei tule enää kirjastossakaan käytyä. Aiemmin olin ahkera kirjaston käyttäjä. Vanhuus tulee, ei mahda mitään. "Aika aikaa kutakin, sanoi pässi, kun päätä leikattiin" Snoo vanha sananlasku.